Великий Паризький експрес (Grand Paris Express) - один з найдорожчих тунельних проектів, що реалізуються в Європі.План передбачає будівництво 200 км нових ліній метро, 68 нових станцій та 4 нових ліній метро. Будівництво Великого паризького експресу почалося в 2013 році і очікується, що воно буде завершено в 2030 році.
Ось деякі з найцікавіших фактів про Великий паризький експрес:
Найдовша лінія метро буде мати довжину 72 км.
Найглибша станція метро буде розташована на глибині 45 метрів під землею.
На будівництво метро буде використано понад 7 мільйонів тонн бетону.
Метро буде обладнано найсучаснішими технологіями, включаючи автоматичні поїзди та систему відеоспостереження.
На новій станції Le Vert de Maisons необхідна система подачі з високим напором для ефективного управління процесом зневоднення протягом усього етапу будівництва тунелю. Le Vert de Maisons - це залізнична станція, розташована в місті Мезон-Альфор, Франція. Вона знаходиться на лінії RER C Паризького метрополітену та обслуговує також поїзди Transilien Paris-Saint-Lazare.
За своєю конструкцією небагато шламових насосів здатні перекачувати воду з високим напором. Щоб задовольнити цей попит, було розгорнуто три установки Tsurumi LH622.
Tsurumi LH622: Потужний занурювальний насос для брудної води
Насос Tsurumi LH622 - це високопродуктивний занурювальний насос, спеціально розроблений для перекачування брудної води з високою ефективністю. Він ідеально підходить для різних застосувань, що потребують роботи з абразивними та забрудненими рідинами, такими як:
Будівельні майданчики: Відкачування води з траншей, котлованів та інших місць будівництва.
Кар'єри: Перекачування пульпи, що містить корисні копалини, з шахт і кар'єрів.
Очисні споруди стічних вод: Перекачування стічних вод, що містять тверді частинки.
Зливова каналізація: Відкачування дощової води з підтоплень.
Сільське господарство: Перекачування води для зрошення та осушення земель.
Ключові характеристики Tsurumi LH622: